„Content is king” czyli kilka słów o prowadzeniu blogów firmowych.
Świat gna do przodu, tak wiele się zmienia, także w oczekiwaniach klientów jak i wytycznych przeglądarek co prowadzonych przez firmy stron www. „Content is king” co oznacza że klienci przed dokonaniem zakupu nie chcą poznawać już tylko parametrów technicznych ale oczekują historii, opowieści o produkcie czy usłudze. Przeglądarki w tym Google podążając za tymi potrzebami śrubują swoje wymagania co do wartościowych treści w serwisach www. Prócz samego Google, mówią o tym marketingowcy jak i pozycjonerzy. Rozwiązaniem tego problemu jest prowadzenie bloga firmowego. Nie dość że pozwala na budowanie wizerunku firmy w oczach odbiorców jako specjalisty w swojej branży to buduje jeszcze zaufanie do marki tworzy solidną bazę pod pracę pozycjonera. Nadszedł czas kiedy firmy w tym nasi klienci, którzy dotąd nie posiadali tego kanału komunikacji na poważnie rozważają jego założenie. Nasza agencja wyszła więc frontem do tych potrzeb klientów i wprowadziła do swojej oferty usługę prowadzenia blogów firmowych. Począwszy od tworzenia strony na wordpress poprzez jego regularne prowadzenie, pisanie artykułów zoptymalizowanych pod wytyczne SEO po interakcję z czytelnikami bloga firmowego. Jednym z pierwszych klientów z którym nawiązaliśmy współpracę w tym zakresie jest firma www.arismebel.pl.