Logo, identyfikacja wizualna

Stwórz z nami profesjonalne logo firmy. Daj się zauważyć i pokaż się z najlepszej strony!

Logo firmy jest sercem identyfikacji wizualnej, elementem bazowym, od którego zaczyna się kształtowanie tożsamości przedsiębiorstwa na rynku oraz jego pozytywne wyróżnienie. Logotyp oraz inne atrybuty wizualne są pierwszymi i podstawowymi czynnikami, za pomocą których Twoja firma komunikuje się z otoczeniem. Ważne jest zatem, by wykonane zostały rzetelnie i profesjonalnie w oparciu o wiedzę i doświadczenie.

Zobacz galerię przykładowych prac

z zakresu projektowania logo, księgi znaku oraz pozostałych elementów CI

Od ogółu – do szczegółu

Kompleksowe podejście do kreacji CI, znajduje odzwierciedlenie w synergii poszczególnych elementów składowych, takich jak: nazwa, logo, hasło reklamowe, pieczątka, wizytówka, papeteria firmowa, koperta i inne.
Czytelność przekazu, a przede wszystkim, jego spójność, można zachować tylko jeśli kontroluje się każdy z tych elementów z osobna, przy jednoczesnym zachowaniu poglądu całości. Taka droga zawsze daje najlepsze rezultaty i zbliża nas do rozwiązania wszelkich wątpliwości projektowych.

Zakres realizacji logo, CI

  • kreacja nazwy
  • koncepty hasła reklamowego
  • projektowanie logo lub rewitalizacja (redesign) istniejącego
  • opracowanie księgi znaku – zasad stosowania znaku firmowego
  • pełna identyfikacja wizualna zawierająca księgę znaku, a w niej m.in.: logo, typografia, pieczątka, wizytówka, papieteria firmowa, akcydensy, teczka firmowa, koperta, nadruk CD i inne, w zależności od potrzeb.

Realizacja logotypu:

  • istnieje możliwość nanoszenia korekt, do wybranej koncepcji logo
  • projekty dostarczamy we wszelkich potrzebnych formatach wektorowych i bitmapowych oraz różnych rozdzielczościach
  • znak firmowy – logo i kolorystyka – opisane jest w elegancko podanej księdze znaku w formacie PDF
  • do każdego projektu przekazujemy autorskie prawa majątkowe
  • dostarczamy projekty drogą mailową lub na życzenie na płycie CD

Co potrzeba do realizacji logo?

  • dane o firmie (rodzaj usługi lub rodzaj produkcji, konkurenci, obszar działania)
  • dane o klientach firmy (wiek, płeć, pozycja społeczna, rejon w jakim mieszkają)
  • nazwa firmy lub wyrażenie jakie ma się znaleźć w logo
  • wszelkie preferencje (jeśli są) dotyczące np. kolorystyki, formy mogące wynikać na przykład z tradycji firmowych
  • dotychczas stosowane logo oraz materiały promocyjne
  • wypełnionego briefa – można to zrobić samodzielnie bądź razem z nami – przesyłamy go po rozpoczęciu współpracy i wstępnej analizie.

Skontaktuj się z nami!

Jeśli potrzebujesz projektu logo lub szukasz innej usługi reklamowej – odezwij się do Agnieszki.

Agnieszka Woźniak / obsługa klienta

http://www.skillo.pl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_smartphone.svg
telefon: +48 791 502 813

Napisz e-mail