Logo firmy jest sercem identyfikacji wizualnej, elementem bazowym, od którego zaczyna się kształtowanie tożsamości przedsiębiorstwa na rynku oraz jego pozytywne wyróżnienie. Logotyp oraz inne atrybuty wizualne są pierwszymi i podstawowymi czynnikami, za pomocą których Twoja firma komunikuje się z otoczeniem. Ważne jest zatem, by wykonane zostały rzetelnie i profesjonalnie w oparciu o wiedzę i doświadczenie.
Zobacz galerię przykładowych prac
z zakresu projektowania logo, księgi znaku oraz pozostałych elementów CI
Od ogółu – do szczegółu
Kompleksowe podejście do kreacji CI, znajduje odzwierciedlenie w synergii poszczególnych elementów składowych, takich jak: nazwa, logo, hasło reklamowe, pieczątka, wizytówka, papeteria firmowa, koperta i inne.
Czytelność przekazu, a przede wszystkim, jego spójność, można zachować tylko jeśli kontroluje się każdy z tych elementów z osobna, przy jednoczesnym zachowaniu poglądu całości. Taka droga zawsze daje najlepsze rezultaty i zbliża nas do rozwiązania wszelkich wątpliwości projektowych.
Zakres realizacji logo, CI
- kreacja nazwy
- koncepty hasła reklamowego
- projektowanie logo lub rewitalizacja (redesign) istniejącego
- opracowanie księgi znaku – zasad stosowania znaku firmowego
- pełna identyfikacja wizualna zawierająca księgę znaku, a w niej m.in.: logo, typografia, pieczątka, wizytówka, papieteria firmowa, akcydensy, teczka firmowa, koperta, nadruk CD i inne, w zależności od potrzeb.
Realizacja logotypu:
- istnieje możliwość nanoszenia korekt, do wybranej koncepcji logo
- projekty dostarczamy we wszelkich potrzebnych formatach wektorowych i bitmapowych oraz różnych rozdzielczościach
- znak firmowy – logo i kolorystyka – opisane jest w elegancko podanej księdze znaku w formacie PDF
- do każdego projektu przekazujemy autorskie prawa majątkowe
- dostarczamy projekty drogą mailową lub na życzenie na płycie CD
Co potrzeba do realizacji logo?
- dane o firmie (rodzaj usługi lub rodzaj produkcji, konkurenci, obszar działania)
- dane o klientach firmy (wiek, płeć, pozycja społeczna, rejon w jakim mieszkają)
- nazwa firmy lub wyrażenie jakie ma się znaleźć w logo
- wszelkie preferencje (jeśli są) dotyczące np. kolorystyki, formy mogące wynikać na przykład z tradycji firmowych
- dotychczas stosowane logo oraz materiały promocyjne
- wypełnionego briefa – można to zrobić samodzielnie bądź razem z nami – przesyłamy go po rozpoczęciu współpracy i wstępnej analizie.