Wizytówka, folder, ulotka – prasa, radio, telewizja… Bądź we wszystkich mediach! Masz do zaoferowania nowy produkt lub usługę? A może chcesz nakłonić daną grupę odbiorców do przyjęcia Twojego punktu widzenia? Nie wiesz jak sformułować swój komunikat, komu go nadać i w jakim momencie?
Przykładowa galeria wybranych prac
materiałów drukowanych, akcydensów, a także druków wielkoformatowych
Obsługa full service
Nasze studio graficzne, oferuje wsparcie w zakresie kreacji komunikatu reklamowego (pomysł, opracowanie merytoryczne, oprawa graficzna), propozycji na jego sprawną i efektywną dystrybucję, a także pomiar efektów działania takiej akcji promocyjnej. Proponujemy rozwiązania głównie dla małych i średnich przedsiębiorstw działających regionalnie oraz na terenie całej Polski.
Działania w sferze ATL
Wspieramy klientów w działaniach z zakresu budowy strategii działań marketingowych prowadzonych w mediach tradycyjnych o zasięgu regionalnym typu:
- telewizja (koncepcja i realizacja reklamy telewizyjnej i/lub jej emisja w regionalnej telewizji)
- radio (koncepcja i realizacja nagrania/jingla radiowego oraz jego emisja w radiu regionalnym)
- prasa (koncepcja i realizacja projektu reklamy prasowej bądź cyklu reklam oraz ich publikacja w wybranej gazecie ogólnopolskiej)
- reklama zewnętrzna i wewnętrzna (koncepcja i projekt graficzny bilbordu, plakatu bądź też prezentacji na ekrany LED)
Dobór narzędzi podyktowany jest głównie celem kampanii oraz specyfiką targetu.
Działania w sferze BTL
Prowadzimy działania reklamowe kierowane do konkretnej grupy odbiorców naszego klienta. Nośniki reklamy BTL są skierowane głównie do detalistów i konsumentów ostatecznych. W tym segmencie proponujemy:
- ulotka promocyjna (jej format i sposób ekspozycji, dostosowujemy do rodzaju kampanii i założonego targetu)
- folder reklamowy (krótka, najczęściej składana forma reklamowa, będąca wizerunkowo-informacyjną prezentacją produktu/firmy)
- katalog produktów (estetycznie zaprojektowany i precyzyjnie wydrukowany katalog, prezentujący ofertę w atrakcyjny sposób)
- kalendarz firmowy (wizerunkowa forma reklamy, mająca na celu promocję marki)
- gadżety reklamowe (wizerunkowo-użytkowe formy, wpływające na pozytywne kojarzenie oraz rozpoznawalność marki)