Nr 1. Communication skills
Po pierwsze rozmawiamy z Tobą. Słuchając Twoich potrzeb i oczekiwań względem projektu, pomagamy określić cel jaki zamierzasz osiągnąć. Zadajemy pierwsze pytania – zbierając wstępne informacje. W dalszej kolejności analizujemy, czytamy, oglądamy i chłoniemy wszelką wiedzę dotyczącą Twojej firmy, otoczenia w jakim działa, jej pozycji rynkowej, konkurencji oraz potencjalnych i obecnych klientów. Informacje te posłużą ostatecznie do stworzenia, w kolejnym kroku, briefu, określającego założenia i cele projektu.
Nr 2. Briefing skills
Tworzymy skuteczne brief-y, które jasno określają założone przez Ciebie cele oraz umożliwiają nam zdefiniowanie zadań dla poszczególnych członków zespołu wykonawczego. Już na etapie pierwszego spotkania i przygotowania oferty prosimy Cię o odpowiedzi na kilka zasadniczych pytań. Brief rozbudowujemy o wnioski z własnej analizy zebranych wcześniej danych oraz praktyczne rozwiązania. Dzięki czytelnie sporządzonej informacji wstępnej i określeniu członków zespołu, możliwa jest realizacja kolejnego kroku – burzy mózgów.
Nr 3. Brainstorm skills
Realizujemy „burzę mózgów”, definiując problemy i szukając jak największej, możliwej ilości rozwiązań. Wyznaczony zespół, zgadnie z ideą burzy muzgów, nie ocenia pomysłów w trakcie ich generowania, gdyż chodzi w tym wypadku o ilość. Ocena i wybór kilku najlepszych koncepcji to dalszy etap brainstorm. Pozyskane w ten sposób, wyselekcjonowane dane, będą bazą do stworzenia strategii komunikacji – czyli określenia kanałów dotarcia do odbiorcy oraz doboru właściwych narzędzi.
Nr 4. Strategy skills
Budujemy strategię stosowania narzędzi komunikacji oraz miejsca i czasu ich występowania tak, by adresat odpowiadał założonemu targetowi, a przedstawione mu formy reklamowe były trafne, zapamiętywalne i miłe w odbiorze. Etap tworzenia strategii komunikacji to szkic działań promocyjnych, określający odbiorcę, zasięg działania komunikatu reklamowego, miejsce i czas jego występowania oraz przewidywane cele, jakie ma osiągnąć. Zdefiniowanie powyższych, wyłoni dobór kreacji konkretnych form reklamowych.
Nr 5. Creation skills
Tworzymy estetyczne rozwiązania graficzne, dobrane do profilu odbiorcy, marki bądź produktu, który je reprezentuje. Nasi graficy służą tu doświadczeniem w branży, kompetencją naukową oraz zwyczajną wrażliwością na piękno natury sztuki użytkowej. Projektowanie graficzne wzbogacamy ilustracją bądź wizualizają, jeśli cele strategii komunikacji tego wymagają. Finalnym elementem tego etapu są projekty reklamowe, prezentowane, w kolejnym kroku, Klientowi.
Nr 6. Introduction skills
Przedstawiamy owoce naszych kreacji Twojej ocenie, w wersji ostatecznej, lecz jeszcze przed premierą. Dokonujemy ostatecznych korekt i poprawek kosmetycznych. Efekty naszej pracy, opatrzone komentarzem, pokazujemy w postaci przejrzystej prezentacji zawierającej w sobie wszystkie wykonane elementy graficzne, zarys koncepcji oraz podsumowanie finansowe wykonanych prac. Prezentację prowadzimy na osobistym spotkaniu bądź też zdalnie.
Nr 7. Implementation skills
Koordynujemy wdrożenie projektu reklamowego, jego faktyczne zafunkcjonowanie w rzeczywistym otoczeniu bądź przestrzeni wirtualnej. Dbamy by gładko i bezkonfliktowo przekaz dotarł do odbiorcy, wzbudzając w nim zakładane reakcje. Analizujemy i kontrolujemy efekty naszych działań – wyciągamy wnioski na przyszłość. Świadczymy gwarancję i serwis naszych usług. Jesteśmy w stałym kontakcie z Tobą, służąc pomocą i radą.